FutureAdPro

 

Roman Ziemian -CEO, Zbyszek Lemański – leader

Biuro FutureNet Wrocław. Damian Żukiewicz, Roman Ziemian, Zbyszek Lemański, Mariusz Pelczarski

FutureAdPro to platforma reklamowa, która dostarcza ruch na nasze strony internetowe. Projekt ten wystartował oficjalnie 8 kwietnia 2016 roku. Dzięki pakietom AdPack FutureAdPro stwarza nam idealne warunki do reklamowania się zupełnie ZA DARMO, o czym dowiesz się za chwilę!

Nigdy wcześniej nie było tak dobrze przygotowanego programu revenue share, który posiadał tak potężne zaplecze produktów! Każdego dnia pojawia się wiele tego typu projektów, ale to FutureAdPro zasługuje na szczególną uwagę!

FutureAdPro daje nam możliwość geo-targetowania, czyli kierowania reklamy na konkretną grupę docelową wybierając wiek, płeć, kraj i język. Pozwala to na znaczne zwiększenie efektywności naszej reklamy.

Opcje zarabiania w FutureAdPro

1. PACZKI REKLAMOWE
Kupując pakiet reklamowy AdPack otrzymujesz 800 wyświetleń swojej strony oraz dodatkowo uprawnia Cię on do udziału w podziale wpływów ze sprzedaży reklam i innych źródeł dochodu, jezeli wykonamy czyność w postaci obejrzenia 10 reklam dziennie. Wysokość dziennych naliczeń zależy przede wszystkim od obrotów jakie generuje firma.

Koszt pakietu AdPack: $50
Co otrzymujesz: 800 wyświetleń + udział w podziale wpływów ze sprzedaży reklam 

Koszt pakietu AdPack: $10
Co otrzymujesz: 160 wyświetleń + udział w podziale wpływów ze sprzedaży reklam

Dzienne naliczenia: max do 1% dziennie ( nie są gwarantowane )
Częstotliwość naliczeń: 2 razy na dobę

Warunek otrzymania naliczeń: obejrzenie 10 – 20 reklam dziennie
Maximum adpacków: 400

Proszę pamiętać, że kupujemy produkt jakim jest usługa reklamowa. Nie jest to inwestycja i zarobki nie są w ogóle gwarantowane! Przed rejestracją koniecznie zapoznaj się z regulaminem!

  • 10% przy każdej wypłacie trafia na konto matryc

2. BUDOWA ZESPOŁU

FutureAdPro oferuje swoim partnerom prowizję od zakupu pakietów AdPack z osób zaproszonych przez nas do 10 poziomu.

  • prowizje są wypłacane z 10 poziomów
  • prowizja z każdego poziomu wynosi 1%
  • aby otrzymywać prowizję z 10 poziomów należy posiadać minimum 5 aktywnych bezpośrednich partnerów – każdy musi posiadać minimum 1 paczkę o wartości $50
  • jeśli posiadamy mniejszą liczbę partnerów – będziemy otrzymywać prowizje w następujący sposób:
  • 1 aktywny partner – prowizje z 1 i 2 poziomu
  • 2 aktywnych partnerów – prowizje z 1,2,3 i 4 poziomu
  • 3 aktywnych partnerów – prowizje z 1, 2, 3, 4, 5 i 6 poziomu
  • 4 aktywnych partnerów – prowizje z 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 poziomu
  • 5 aktywnych partnerów – prowizje z wszystkich 10 poziomów po 1 %
  • maksymalna ilość posiadanych paczek to 400
  •  specjalne subskrypcje do wykupienia, aby posiadać maksymalną ilość paczek:
  • FREE: Adpack $10 – 5 sztuk, Adpack $50 – 20 sztuk
  • LIGHT: Adpack $10 – 10 sztuk, Adpack $50 – 40 sztuk
  • MEDIUM: Adpack $10 – 25 sztuk, Adpack $50 – 120 sztuk
  • EXTRA: Adpack $10 – 35 sztuk, Adpack $50 – 200 sztuk
  • PREMIUM: Adpack $10 – 50 sztuk, Adpack $50 – 400 sztuk

 

Reklama w FutureAdPro działa znakomicie! Dodaj link do swojej strony, promuj ją i zarabiaj! Im więcej wyświetleń Twojej strony, tym więcej potencjalnych klientów na Twój produkt. W skuteczny sposób masz możliwość dotarcia do dużego grona potencjalnie zainteresowanych osób Twoją ofertą.

Reklama w FutureAdPro może przyczynić się do rozwinięcia Twojego biznesu i osiągnięcia znacznie wyższych dochodów, a dzięki zwrotu, który jest wypłacany w formie udziału w podziale wpływów ze sprzedaży reklam w firmie, można powiedzieć, że Twoja reklama jest bezpłatna!

 

UWAGA

Nota prawna. Ryzyko inwestycyjne.

Informacje zawarte na tym video mają wyłącznie charakter informacyjno-edukacyjny. Nie stanowią „rekomendacji” w rozumieniu przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 19.10.2005r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych lub ich emitentów (Dz. U. z 2005r. Nr 206, poz. 1715).

Zgodnie z powyższym autor nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podejmowane na podstawie treści zawartych w materiale jak i jakichkolwiek materiałach instruktażowych.